Podstawą skutecznej reklamy jest jak najbardziej precyzyjne określenie grupy docelowej, do której reklama powinna trafić. W profesjonalnym slangu branżowym grupę docelowa określa się angielskim słowem target oznaczającym cel. Zanim zostanie rozpoczęta intensywna kampania reklamowa jakiegokolwiek produktu, firmy, czy marki, agencja reklamowa musi się zająć zbadaniem profilu osób, u których spoty, ogłoszenia czy tablice mają wzbudzić zainteresowanie i skłonić do dokonania zakupu produktów lub usług. Ważny jest tutaj każdy szczegół. Liczy się płeć, wiek i miejsce zamieszkania potencjalnych odbiorców reklamy, ale agencja reklamowa – http://www.dirtydot.pl wnika także w takie kwestie, jak styl życia, status majątkowy, hobby czy hierarchia wartości osób z grupy docelowej. Taka wiedza jest niezwykle cenna z reklamowego punktu widzenia. Tylko znając te szczegóły można stworzyć kampanię reklamową skierowaną do ściśle określonej grupy, co w znaczącym stopniu zwiększa skuteczność oddziaływania i decyduje o ostatecznym sukcesie.
Słusznie prawicie. Ale i tak reklama to grząski temat. Wole swoje pomidory z ogródka.
Krótki ale treściwy artykuł